Happy Birthday!!

Hi guys..

Today is 2nd August 2017. Aku nak cerita sikit"Happy Birthday"

Aku kan.. Pernah sambut birthday 2 kali je selama aku hidup 18 tahun ni.

First, pada umur 5/6 tahun (tak ingat) Itu lah celebration yang paling gempak. Jemputan ramai,menu banyak,hadiah banyak,kek besar..

Hadiah yang aku ingat : Tabung ayam.Bila hempas,pecah!

Second, pada umur aku 14 tahun. Yang ni tak gempak. Sebab celebration ni kongsi. Ada kek ( kongsi ) Hadiah tak ada. 


AND KNOW I'AM TURN 18!

Aku tak kisah. Siapa nak wish dan yang taknak.. "Gua okay" Sama jugak dengan celebration. Kalau nak sambut pun buat je. Kalau tak ada,tak apa. Actually,aku berharap jugak KEK. Aku suka makan kek!!!!  

haritu bff aku ade bagi KEK masa form 5. Fatihah Radulan yang bake kan cake birthday untuk aku. Walau pun biasa-biasa, aku hargai sangat. Biasa-biasa pun sedap,habis aku makan.

And aku tak tahu lagi bila akan tiba nya Celebration aku Yang GEMPAK buat kali ke-2 

Alhamdulillah, Welcome to the world Rose Shamimie.. Terima Kasih ibu abah.

Kek yang ke 1 tahun & aku tak tahu apa yang terjadi ♥


Wish untuk diri sendiri? Nope. It's okay. 

bye..

Comments

Popular Posts